Új jelszó kérése
Kategóriák
Facebook like
Pályázat

Pályázathoz

ajánlatra van szüksége?

Írja meg,

melyik termékünk
érdekli és elkészíjük
a pályázati kiírásnak megfelelő ajánlatunkat!

info@123targonca.hu 

Termékajánló
Tanúsítvány
SSL Certificate
Látogató számláló
0
1
7
7
3
4
5
TARGONCA BÉRLET

TARGONCA BÉRLET 

 

ITT KÉRJ AJÁNLATOT,

AZ MÉG NEM KERÜL SEMMIBE!!

INFO@123TARGONCA.HU

Fizetési megoldás
Hírlevél
Hírek
2017.02.06 22:00
2012.12.11 20:13
2012.04.19 11:14
2012.01.02 16:27
2011.11.08 19:12
2011.08.01
2011.07.01
2011.06.01
2011.05.12
2011.04.05

TARGONCA

 Fő kategória >TARGONCA

Targonca széles választékát kínálja vevőbarát webáruház. Az egyetlen webáruház árakkal. Fő profilunk többféle, NISSAN, BAOLI, KOMATSU és LOC targoncák képviselete, értékesítés, eladás. A anyagmozgatás termékeink megrendelhetők, vagy nagy részük vásárlás előtt megtekinthetőek telephelyünkön, Budapesten. Targonca webáruhár ár megadásával és sok akció!



A targoncák története: A targonca egy emelőgép, lehet magas és alacsony emelésű, villásemelő, oldalmozgatós, stb. Mind ipari gépek, melyeket anyagszállításra és mozgatásra használnak, rendszerint acélvilláknak a teher alá történő becsúsztatásával. A targoncákat leginkább raklapokon tárolt terhek mozgatásához használják. A targoncát az 1920-as években fejlesztette ki több cég, köztük a sebességváltót gyártó Clark cég (ma Clark Material Handling Company néven ismert), valamint az emelőkkel foglalkozó Yale & Towne Manufacturing (ma Yale Materials Handling Corporation néven ismert). Azóta a gyártási és raktározási műveletek elmaradhatatlan eszközévé vált. Típusai: Kézi raklapmozgató („hidraulikus kézi emelő”, vagy „béka"), egy egyszerű szerkezet, melynél kézi pumpálású hidraulika emel vagy enged le egy raklapot csak azért, hogy a padló fölött helyet biztosítson a kézi húzásra: a nagy terhekkel nem lehet így megbirkózni, illetve a kezelőre nézve balesetveszélyes. Raklapszállító alacsony emelésű Gyalogvezérlésű vagy gyalogkíséretú targonca Man-up vagy Man-down komissiózó Vontató Platós Elektromos ellensúlyos targonca belsőégésű, gázos ( gázüzemű ) és dízel ellensúlyos targonca Teleszkópos anyagmozgató targoncák Négyutas Jellemzők Egy tipikus targoncát a következőképpen lehet leírni: A targonca egy meghajtott gép, kerekekkl, melyet egy motor hajt. Gázolaj, benzin- vagy dízelüzemelésű belsőégésű motor, vagy egy akár egyenáramú, akár váltóáramú motor, melyet akkumulátor vagy üzemanyagcellák működtetnek. Az oszlop, amely a gép függőleges része és a teher emelésének, leengedésének illetve megdöntésének a műveletét végzi; Az oszlopot hidraulikusan működtetik, amely egy vagy több hengerből valamint egymásba kapcsolódó sínből áll. A villakocsi lapos fémkeretből áll, amiket egy lánc mozgat az oszlopon, vagy közvetlenül a hidraulikus hengerhez vannak kapcsolva. Egy vagy több villapár, amelyek az L alakú alkatrészek, amik a terhet hordják. A villa hátsó, függőleges része csatlakozik a villakocsihoz, leggyakrabban egy kampó révén (FEM I-IV besorolási osztályú villák), míg más villák tengelyes szerkezetűek. A villa vízszintes részét (könnytés képpent elkeskenyedik a végén) a teher alá illesztik, mely rendszerint egy raklapon vagy egy csúszótalpon van. Emellett számos egyéb eszköz is elérhető, mint például papírtekercs fogó, szőnyeg fogó, kartonfogó, konténermozgató adapter,bálafogó, oldalmozgató és egyebek. A tehervédő rácsot akkor szerelik fel, amikor a teher túlnyúlik a villakocsi tetején. Ez egy rácsszerű keret, amelyet a villakocsihoz csavaroznak, vagy odahegesztenek, hogy megakadályozzák a teher hátraesését. Az ellensúlyos targoncákon van egy védőtető a vezető feje felett, ami egy oszlopokkal fenntartott fém tető; melynek célja, hogy megóvja a vezetőt bármilyen lehulló tárgytól. A vezetőfülke, amelyben található egy ülés a kezelőnek, az irányító pedálok, a kormánykerék, karok és kapcsolók a gép irányításához, valamint a műszerfal, melyen a kezelő számára szolgáló kijelzők találhatóak. A fülke lehet nyitott vagy zárt, de behatárolja a fej fölötti védőtető. Az ellensúlyos gépekben a nevükhöz méltóan található ellensúly, ami tulajdonképpen egy súlyos vastömeg, melyet a gép hátuljához illesztenek, ez a villán lévő tehert hivatott kompenzálni. Az elektromos targoncákban maga a hatalmas ólom akkumulátor is az ellensúly részeként szolgálhat. Irányítás és kapacitás Targoncák igen sokféle változatban és teherbírással kaphatóak. Egy tipikus raktáráruházi környezetben leginkább 1-3 tonnás teherbírású targoncákat használnak, habár gyártottak és használnak több, mint 50 tonna teherbírású targoncákat is. Azon felül, hogy irányítja a villák emelését vagy leengedését, a kezelő meg is tudja dönteni az oszlopot, így kompenzálva, hogy a teher nehogy előre csússzon a villán fékezéskor. Az oszlopdöntés korlátozott mértékben arra is lehetőséget nyújt, hogy egyenetlen felületen dolgozzunk. Némely gép lehetővé teszi, hogy a kezelő a villákat és a támaszt oldalirányba mozgassa (oldalmozgatás), így lehetővé téve a teher könnyebb elhelyezését. Néhány gép még hidraulikus villapozicionálást is kínál, amivel a villák együtt és külön is mozgathatóak és így a kezelőnek nem kell kiszállnia a fülkéből, hogy kézzel állítsa be az eltérő méretű teherhez, vgy raklaphoz. A henger és hordófogó adaptereknek - amelyeket hordók és papírhengerek mozgatásához használnak – van egy irányító egységük a fogók kezelésére, amelyek a terhet megragadják, rendszerint ezek az adapterek is forgathatóak, így egy függőlegesen tárolt papírhenger betehető egy nyomdagép vízszintes adagolójába. Néhány helyen (így például szőnyeg áruházakban) villák helyett hosszú tüskéket használnak a nagy hengerek megemeléséhez. Hasonló eszközöket – csak sokkal nagyobbakat – használnak a 40 tonnás fémtekercsek felemeléséhez. Egy másik esetben, néhány gyártóüzemben, olyan targoncákat használnak, melyek villák helyett szorító-fogó adapterrel vannak ellátva, amit a kezelő kinyithat és összezárhat a teher körül. Olyan termékeket mozgathatnak ezekkel a targoncákkal, mint pl. papír- és kartondobozok A mozdítandó terméket összeszorítják, felemelik és a rendeltetési helyére viszik. Korábbnan több mint 300 targonca márka létezett. Sok eltűnt a felvásárlások következtében, mások csődbe mentek, megint mások bezártak.
Webáruház készítés
Weboldalunk további használatával jóváhagyja a cookie-k használatát az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltak szerint.